Monday, May 21, 2007

Μεγάλος διαγωνισμός, πλούσια δώρα


Αγαπητοί μου αναγνώστες (απευθύνομαι και στους έξι),


ομολογώ την ήττα μου. Η ζέστη, η υγρασία και οι πρόσφατες εξετάσεις που αναγκάστηκα να υποστώ έκαψαν άπειρα από τα εγκεφαλικά μου κύτταρα. Θέλω να γράψω, αλλά δεν βρίσκω ούτε το θέμα ούτε το κίνητρο. Έτσι λοιπόν:


Προκηρύσσω φανταστικό διαγωνισμό όπου καλείστε να μου προτείνετε θέματα για ποστς. Όταν μαζευτούν αρκετές προτάσεις θα κάτσω να βγάλω τις δύο - τρεις καλύτερες και το έπαθλο του νικητή θα είναι να αποτελέσει τη μούσα μου.


Ξέρω ότι θα προτιμούσατε για έπαθλο τέσσερα σκουτεράκια και δώδεκα ψηφιακές κάμερες, αλλά ας σοβαρευτούμε.


Περιμένω τις συμμετοχές σας εναγωνίως!!!

1 comment:

kruemelmonster_schreibt said...

το φαινόμενο του θερμοκηπίου;
η καπιταλιστική καταπίσεη στις χώρες του τρίτου κόσμου;
ο θεός ουκρανός τραγουδιστής στη Γιουροβίζιον;
ο αναπάντεχος αποκλεισμός της Κύπρου;
το καταπληκτικό κείμενο στο δικό μου μπλογκ;
η αιτιλογία του γαμιστερού ενδιαφέροντος των ανδρών στις λεπτές και άβυζες γκόμενες; (για όσους δε με ξέρουν, ΝΑΙ!, είμαι παχιά!)
η εκλογή του Σακοζί;
η πιθανές εκλογές το Σεπτέμβρη;
ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ;;;
θα πνίξουμε τον Αντωνάκη εκείνη τη μέρα;
θα πνίξουμε τους καημούς μας το τριήμερο στον ήλιο (φημούται πως θα κάνει γκράντε επανεφμάνιση) και στα ούζα;

αυτά... νομίζω πως όλο και κάτι θα κερδίσω, έστω και τον πνιγμό του Αντωνάκη!